Full avdelning på barneposten...

Nu tror jag att vintern har kommit till barn avdelningen.. de senaste dagarna har det varit helt smock fullt. I går hade jag ansvaret för sex barn.. på en barn avdelning innebär detta inte bara sex patienter som på en vuxen avdelning, de allra flesta barn har minst en förälder med och många har båda där, då kan sex patienter innebära att man måste förhålla seg til 18 personer!! Plus att när jag kommer hem måste jag ta hand om Simon... mitt vuxna barn!! ;) Så jag jobbar hårt för pengarna!!

Kommentarer
Postat av: Julle

låter tufft!

2008-11-13 @ 19:14:49
URL: http://mosterjulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-11-14 @ 16:28:27
Postat av: Arvid

Skulle gjerne vært der og tatt noen med meg til skolestua.

2008-11-14 @ 16:30:18
URL: http://arvidhdahl.blogspot.com
Postat av: Åse

Jeg skjønner at alt er som før.Sannsynligvis skulle minst et av disse barna ha et intravenøst drypp (obs. bivirkninger!) to ganger i løpet av vakta, samtidig som han/hun spilte dataspill.

Noen av de andre pasientene var vel også tilknyttet et teknisk hjelpemiddel av større eller minde vanskelighetsgrad som måtte sjekkes, kanskje mens TV'n sto på for full guffe fordi foreldrene vil ha det slik..........































andre er tilkoblet apparatersom man må

For at ikke tiden skal bli for lang får han tilbud om et data-spill. Da har

2008-11-22 @ 02:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0